REWALIDACJA
Zajęcia rewalidacyjne to zajęcia dla dzieci posiadających orzeczenia z poradni psychologiczno-pedagogicznej o potrzebie kształcenia specjalnego...
z uwagi na:
– niepełnosprawność ruchową,
– niepełnosprawność intelektualną,
– uszkodzenia słuchu (dzieci niesłyszące i niedosłyszące),
– uszkodzenia wzroku (dzieci niewidome i słabo widzące),
– autyzmem lub zespół Aspergera.
Program zajęć dostosowany jest indywidualnie dla każdego dziecka.
Zajęcia mają na celu:
– zapobieganie pogłębianiu się istniejących już dysfunkcji,
– ćwiczenia ułatwiające naukę czytania, pisania, liczenia,
– usprawnianie: procesów pamięciowych, myślenia przyczynowo-skutkowego, myślenia arytmetycznego, myślenia słowno-pojęciowego, myślenia społecznego, myślenia logicznego, funkcji percepcyjno-motorycznych, motoryki małej, mowy, koncentracji uwagi, koordynacji wzrokowo-ruchowej, orientacji przestrzennej, percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej,
– stymulowanie rozwoju psychoruchowego,
– stymulowanie rozwoju procesów integracji sensorycznej,
– naukę orientacji przestrzennej i poruszania się oraz naukę alternatywnych metod komunikacji ( w przypadku ucznia niewidomego),
– naukę języka migowego lub alternatywnych metod komunikacji ( w przypadku ucznia niesłyszącego),
– rozwijanie umiejętności społecznych , w tym umiejętności komunikacyjnych (w przypadku ucznia z autyzmem lub zespołem Aspergera).
Godziny pracy pani Katarzyny Woźniak w sali 49:
Poniedziałek 7:45-9:45; 13:45-16:45
Wtorek 7:45-9:45; 13:45-15:45
Środa 7:45-9:45; 14:45-15:45
Czwartek 7:45-15:45
Piątek 7:45-9:45; 14:45-16:45
Godziny pracy pani Joanny Godurowskiej w sali 48B:
Piątek 7.45-9.45; 12.40-15.40